Super znanstveni set 6-u-1
Science 4 you

Super znanstveni set 6-u-1

Šifra artikla: SC613072
Znanstvenici proučavaju svijet koji nas okružuje pokušavajući ga razumjeti i tražeći odgovore na pitanja i probleme koje još uvijek ne poznamo. Jer je znanost organiziran sustav sveukupnog objektivnog, sistematiziranog i argumentiranog ljudskog znanja, ni znanstvenici ne mogu znati sve. Stoga se znanstvenici specijaliziraju za različita područja koja proučavaju.

S ovim super znanstvenim setom kroz zabavu upoznaj svemir, Zemlju, život i nauči nove stvari o materijalima, fizici i kemiji! Set sadrži dve poučne knjižice s uputama (svaka ima 36 stranica).

Kroz 60 zabavnih pokusa otkrij mnoge zanimljivosti iz različitih oblasti znanosti. Napravi optičnu iluziju, smiješne ljige, masu za modeliranje, rakete, galaktiku, uzgajaj grah, napravi obojane pjene, gejzir, nevjerojatnu erupciju vulkana i još mnogo toga!

Dob: 8+ godina