Narudžbu trebam prije Božića. Hoće li biti isporučena na vrijeme?

Da, ako narudžbu kreirate najkasnije do 17.12.2019. do 13.00 sati.* Svi proizvodi koji su dostupni u našoj internetskoj trgovini su na stanju u našem skladištu u Ljubljani. Narudžbe kreirane do 12.00 sati će biti poslane istog radnog dana. Narudžbe primljene nakon 12.00 će biti isporučene sljedećeg radnog dana. Pošiljke šaljemo Poštom Slovenije, koja za dostavu u Zagreb treba 1-2 radna dana. Dostavu u Republici Hrvatskoj vrši Hrvatska pošta u skladu s rokovima međugradske isporuke Hrvatske pošte.

*Ukoliko izaberete način plaćanja „plaćanje po predračunu“, potrebno je predračun platiti najkasnije 16.12.2019 kako bismo plaćanje vidjeti na vrijeme. Ako predračun plaćate tek 17.12.2019. molimo vas pošaljite nam potvrdu plaćanja najkasnije do 13.00 sati.

Na slici je više proizvoda – kako mogu izabrati određen proizvod?

U našoj ponudi imamo mnoge proizvode kod kojih je dostupan cijeli asortiman. Stoga su na slici tih proizvoda različiti dostupni proizvodi iz asortimana. Ako želite naručiti određen proizvod iz asortimana, molimo vas da u košarici u polje za komentar napišete koji proizvod želite. Polje za komentar se nalazi na kraju formulara za naručivanje. Ako u komentar ništa ne upišete, poslat ćemo vam nasumično odabran proizvod asortimana ili ćemo vas kontaktirati prije isporuke.

Isporučen proizvod je oštećen ili neispravan. Što mogu napraviti?

U slučaju da primite proizvod koji je oštećen ili neispravan molimo vas da nam u najkraćem mogućem roku pišete na online.hr@dexyco.hr. Provjerite je li do oštete došlo tijekom rukovanja paketa u transportu ili se radi o drugim defektima. Svi proizvodi koji se prodaju u internetskoj trgovini Dexy Co d.o.o. su novi, u originalnoj ambalaži i pod jamstvom koje je navedeno u opisu proizvoda. Takve proizvode ćemo vam zamijeniti novim ili ćemo vam za njih vratiti plaćan iznos, zavisi od vaših želja. Ako do kvara ili oštećenja proizvoda dođe zbog neispravnog rukovanja proizvodom koje nije u skladu s priloženim uputama za upotrebu, Dexy Co d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i proizvod nije dužan zamijeniti niti vratiti plaćeni iznos.

Ako je oštećenje nastalo prilikom transporta (oštećena je ambalaža i sadržaj paketa) molimo vas da oštećen paket fotografirate. O oštećenju pišite na online.hr@dexyco.hr i u prilog dodajte fotografije na kojima su vidljive fizičke oštete. 

U slučaju stvarne greške ćemo vam proizvod zamijeniti u najkraćem mogućem roku.

Više informacija o povratu i reklamacijama možete pročitati ovdje.

Je li moguća isporuka na adresu koja nije u Republici Hrvatskoj?

Trenutno je dostava moguća samo na području Republike Hrvatske. Isporuka u druge zemlje trenutno nije moguća. Za isporuku u Srbiji, Bosni i Hercegovini ili Sloveniji, molimo, obratite se na Dexy Co internetsku stranicu odgovarajuće zemlje.

Registriran sam kupac, ali sam zaboravio svoju e-mail adresu. Što mogu napraviti?

Nakon što se prijavite u svoj korisnički račun na internetskoj stranici dexyco.hr možete u meniju svog korisničkog profila promijeniti ili ispraviti svoje podatke. Potražite e-mail adresu i zamijenite ju s novom te promjene spremite.

Greškom sam naručio proizvod. Mogu li narudžbu otkazati?

Narudžbu možete otkazati u roku od 30 minuta nakon kreiranja iste. U e-mail poruci s potvrdom narudžbe se nalazi link „otkaži narudžbu“. Kliknite na ovaj link u roku od 30 minuta nakon kreiranja narudžbe da narudžbu automatski otkažete. Nakon ovog roka možete nas kontaktirati. Ako narudžba još nije isporučena, možemo je otkazati. Ako je narudžba već isporučena, možete primljen proizvod vratiti, ali u tom slučaju trošak povrata snosi kupac.

Naveo sam pogrešne podatke o sebi i tek kasnije otkrio grešku. Što mogu napraviti?

Ako tijekom registracije navedete nepravilne podatke, možete svoje podatke u svakom trenutku ispraviti tako da se prijavite u svoj korisnički profil i u meniju potražite podatak i promijenite ga. Potvrdite napravljene promjene. Ovdje možete provjeriti i druge podatke o sebi, svom korisničkom profilu, npr. obavljene kupnje, omiljeni proizvodi, aktualne narudžbe i slično.

Ako pogrešno upišete podatke, tijekom kreiranja narudžbe, narudžbu možete u roku od 30 minuta otkazati koristeći link koji se nalazi u e-mail poruci s potvrdom narudžbe. U e-mail poruci kliknite link „otkaži narudžbu“. Nakon isteka ovog roka, molimo vas da nas odmah kontaktirate telefonom na broj +385 (0)1 55 10 188 ili na e-mail adresu online.hr@dexyco.hr.

 

Želimo vam ugodnu kupnju!

Vaš Dexy CO